خدمات موجود شهر

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. خدمات موجود شهر

خدمات موجود شهر

خدمات ارتباطی:

از لحاظ امکانات ارتباطی باید بیان کرد که در شهر خالدآباد امکان دسترسی به تلفن ثابت و تلفن همراه برای اهالی میسر است. همچنین تجهیزات مورد نیاز برای ارتباطات مانند ADSL موجود می باشد. دفتر ICT شهریی نیز وجود داشته.

خدمات بهداشتی:

امکانات بهداشتی شهر شامل مرکز بهداشتی و درمانی و … می باشد.

خدمات تاسیسات

شهر دارای تاسسیات آب آشامیدنی میباشد از طریق لوله کشی به سطح شهر انتقال پیدا می کند.

خدمات تامین انرژی

شهر خالدآباد به شبکه سراسری برق و شبکه سراسری گاز متصل می باشد. تامین سوخت نیز به وسیله پمپ بنزین و پمپ گازوئیل که در فاصله حدود … کیلومتری و پمپ گاز و ایستگاه CNG به فاصله … کیلومتری شهر تامین میگردد.

خدمات فرهنگی- تفریحی شهر

در شهر خالدآباد خدمات فرهنگی و تفریحی به شرح زیر می باشد:

شهر دارای یک باب کتابخانه به نام کتابخانه … می باشد که علاوه بر فراهم آوردن زمینه های مطالعه داری فرهنگسرا جهت بالابردن و ارتقا سطح کیفی و فرهنگی زندگی مردم شهر می باشد. علاوه بر آن در شهر مهد قرآن،کانون فرهنگی،سالن ورزشی بانوان کوثر،پارک باستان، باشگاه ورزشی ………وجود دارد که امکانات تفریحی و ورزشی شهر را تامین می کند.

خدمات آموزشی 

در حال حاضر شهر خالدآباد دارای ۸ آموزشگاه در ۳ مقطع تحصیلی ابتدایی ، راهنمایی و متوسطه بوده و کل جمعیت دانش‌آموزی شهر ۶۰۰ نفر بوده که ۲۰۰ نفر در مقطع ابتدایی ، ۱۴۰ نفر در مقطع راهنمایی و ۲۶۰ نفر در مقطع متوسطه تحصیل می‌کنند. حدود ۵۷ درصد دانش‌آموزان دختر و ۴۳ درصد پسر هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

4 − 2 =

فهرست