همزمان با روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، آیین تجلیل از تلاشگران این عرصه با حضور، شهردار، رئیس شورای اسلامی شهر و مدیران شهری در دفتر شهردار برگزار شد. در این نشست صمیمانه، رئیس شورای اسلامی شهر ضمن تبریک این روز بزرگ، روابط عمومی را از ارکان مهم مدیریت شهری دانست و تاکید کرد: روابط عمومیها با سلاح قلم و با تکیه بر ظرفیتهای رسانهای، خدمات خادمان مردم را تبیین کرده و مقتدرترین پل ارتباطی میان شهرداری و شهروندان هستند. مهندس جنتی عطایی شهردار خالدآباد نیز در ادامه جلسه به پاس تلاشهای ارزنده در جهت تنویر افکار عمومی، انعکاس عملکرد مجموعه مدیریت شهری و ارتقای سطح ارتباط با شهروندان و ایجاد فضاسازیهای نوین شهری تقدیر نمود. ایشان در بخش دیگری از سخنان خود، موفقیتهای حاصل شده در حوزه اطلاعرسانی را مرهون کار تیمی دانست و تصریح کرد: آنچه شهروندان عزیز از فعالیتهای روابط عمومی در مناسبتها و سطح شهر شاهد هستند، تنها ویترین کوچکی از زحمات شبانهروزی تمام واحدهای شهرداری است که حقیر به نمایندگی از مدیریت شهری ، از زحمات بیدریغ تمامی این عزیزان صمیمانه تقدیر و تشکر مینمایم. در پایان این مراسم، با اهدای لوح سپاس از سوی شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر، از زحمات مسئول روابط عمومی و رابط فرهنگی این واحد قدردانی به عمل آمد .
تجلیل شهردار خالدآباد از مجاهدان عرصه تبیین و رسانه
- خانه
- chevron_right
- اخبار
- chevron_right
- تجلیل شهردار خالدآباد از مجاهدان عرصه تبیین و رسانه
























