امور محوله:
حراست ، روابط عمومی
۱۱۱۱
۱۱۱۱
شرح وظایف :
- برنامه ریزی و اداره و نظارت بر امور حراستی شهرداری.
- بررسی و اعلام نظر نسبت به استقرار سیستم مناسب جهت حراست و نگهداری از پرسنل و مدارک و اسناد محرمانه.
- تدوین آیین نامه ها و دستور العمل های حفاظتی و حراستی جهت حفظ و نگهداری اسناد طبقه بندی شده و نظارت در حسن اجرای آیین نامه های مذکور.
- اقدام به جمع آوری هرگونه اطلاعات محرمانه مورد نیاز جهت سازمان ها و مقامات ذیصلاح.
- حفاظت از اطلاعات و اسناد بمنظور جلوگیری از هرگونه تهدید و خطرات احتمالی.
- اظهار نظر در خصوص صلاحیت افراد جهت احراز مشاغل حساس با هماهنگی واحد های ذیربط.
- ارائه مشاوره امنیتی و اطلاعاتی لازم به شهردار.
- فراهم ساختن موجبات آموزشی کارکنان شهرداری در زمینه برنامه های حراستی و نگهداری اسناد طبقه بندی شده.
- صدور کارت شناسایی برای کارکنان شهرداری در چارچوب ضوابط ذیربط.
- انجام امور تحریرات و بایگانی اسناد طبقه بندی شده و محرمانه با توجه به مقررات مربوطه.
- ارزیابی منظم امور و انعکاس فعالیت های انجام شده و مشکلات واحد به شهرداری.
- انجام سایر اموری که در چارچوب وظایف محول می گردد.
- نطارت بر کمیسیون های شهرداری.
- نظارت بر کلیه واحد های شهرداری.