شناسه خدمت: ۱۳۰۴۲۶۵۲۱۰۶ | عنوان خدمت:درخواست گواهی سفت کاری | نوع خدمت: خدمت به شهروندان (G2C) |
راهنمای متقاضیان
در این مرحله پس از اتمام عملیات سغت کاری، توسط متقاضی فرم درخواست تکمیل و گواهی سفتکاری صادر میگردد.
تبصره ۱: در صورتی که پلاک بیشتر از ۴ سقف و بیشتر باشد به اخذ تائید از واحد : ۱- آتش نشانی ۲- ایستایی معاونت شهرسازی دارد که استعلام آن توسط واحد تشکیل پرونده انجام می گیرد( فرمهای ۱۸ و ۲۰ توسط شهرداری)
تبصره ۲: در صورتی که در محدوده مسکونی با ارزش تاریخی قرارداد نیاز به تائید سازمان میراث فرهنگی می باشد(استعلام فرم شماره ۱۳ توسط شهرداری)
- تکمیل فرم شماره ۶ توسط مهندس ناظر
- اخذ نوبت بازدید مالک
- ازدید توسط مامور فنی منطقه و ارائه گزارش
- بررسی گزارش مامور فنی توسط مسئول شهرسازی منطقه صدور دستور محاسبه
- کنترل زیر بنا توسط محاسب با توجه به گزارش مامور فنی و سابقه ( پروانه ساختمان) از نظر اضافه متراژ و کسری پارکینگ
- در صورت تائید محاسب مجددا بررسی مسئول شهرسازی و در صورت نیاز رضایت مجاورین و یا بر طرف نمودن موارد خلاف از قبیل مشرف بودن نسبت به مجاورین ، اضافه ارتفاع ، اضافه قدپای طرفین جهت صدور تائید سفت کاری
تبصره : در صورتی که ساختمان اضافه بنای مازاد بر پروانه ساختمان داشته باشد ارسال به کمسیون ماده صد و پس ار تعیین شدن جریمه و یا صدور رای رفع خلاف بقیه مراحل اجرا می گردد.
- تهیه پیش نویس تائید سفتکاری( واحد تشکیل پرونده)
تبصره ۱: در صورتی که پلاک بیشتر از ۴ سقف و بیشتر باشد به اخذ تائید از واحد : ۱- آتش نشانی ۲- ایستایی معاونت شهرسازی دارد که استعلام آن توسط واحد تشکیل پرونده انجام می گیرد( فرمهای ۱۸ و ۲۰ توسط شهرداری)
تبصره ۲: در صورتی که در محدوده مسکونی با ارزش تاریخی قرارداد نیاز به تائید سازمان میراث فرهنگی می باشد(استعلام فرم شماره ۱۳ توسط شهرداری)
- تکمیل برگ گواهی عدم خلاف در پروانه ساختمان
- صدور گواهی سفتکاری
بر اساس دفترچه عوارض سالیانه محاسبه میگردد.
چه مدت پس از ثبت درخواست پروانه صادر می شود؟
مدت زمان صدور پروانه ………… است.