بیایید در مصرف بهینه انرژی سهیم باشیم با توجه به فرارسيدن فصل گرما و مشكلات ناشي از كمبود انرژي وهمچنين كمبود منابع آبي و تاكيدات صورت گرفته در خصوص مصرف بهينه، لازم است به صورت جدي نسبت به بهینه سازی مصرف انرژی جدی تر عمل کنیم.
استفاده از منابع انرژي در ساعت مقرر.
پرهيز از استفاده از دستگاه هاي پر مصرف وفاقدبرچسب انرژي ومعيوب كه منجر به نشت يا هدر رفت انرژي مي گردد.
خاموش نمودن كليه وسايل برقي شامل روشنايي، تجهيزات الكترونيكي و وسايل گرمايشي يا سرمايشي قبل از ترك محل كار حتي براي مدت زمان كوتاه.
بستن درب و پنجرهها هنگام استفاده از وسايل گرمايشي يا سرمايشي.
تنظيم درجه كولر هنگام استفاده از آن.
پيشگيري از هدررفت انرژي و رعايت الگوي مصرف.
























